Verken wat er kan met de nieuwste technologie voor onderhoud op afstand
Door schaarste aan monteurs en hoge kosten is er een behoefte ontstaan om service en onderhoud aan machines op afstand te kunnen doen, maar welke technologie is geschikt voor mijn toepassing? In deze expertsessie geeft TNO je inzicht in verschillende mogelijkheden, zodat jij de juiste technologie kan kiezen voor remote support van installatie, onderhoud en service van jouw machine of installatie
Wat we gaan doen
Allereerst stemmen we in een voorbereidende (online) intake gezamenlijk een usecase af: bijvoorbeeld een deel van een installatie procedure of afhandeling van storing aan een specifieke machine.
Vervolgens werken twee TNO-experts samen met jouw medewerkers in een sessie van één dag bij jou op de werkvloer. Onze experts hebben ervaring met de laatste remote supporttechnologieën: zowel verschillende software oplossingen (o.a. MS Dynamics 365 Remote Assist, Wideum Remote Eye, icona Acty, MS Teams) als ook smart glasses (bijvoorbeeld Iristick, Vuzix, HoloLens, Epson etc). TNO zal deze verschillende hardware- en software oplossingen voor remote support meenemen naar de werksessie.
Onder begeleiding van TNO kunnen tijdens deze dag enkele medewerkers aan de machine als ook de expert vanuit kantoor deze verschillende technologieën voor de voorbeeld case inzetten en ervaren. Aan het eind van de werksessie worden de ervaringen en resultaten op een rij gezet en keuzes gemaakt voor de meest geschikte technologie.
Samengevat:
Stap 1: Intake om usecase te bepalen
Stap 2: Eendaagse werksessie waarin verschillende tools gebruikt kunnen worden door een team van medewerkers
Stap 3: Na afloop van de sessie een keuze maken voor de meest geschikte technologie
Dit heb je
- Een proces van installatie/service/onderhoud waarin operators met specifieke skills nodig zijn, maar die niet altijd ter plaatse kunnen zijn
- Vragen over wanneer je welke technologie voor remote support toepast
- Vragen over welke remote operator supporttechnologie het meest geschikt is voor jouw installatie/onderhoud proces
Dit krijg je
- Overzicht van én inzicht in alle beschikbare technologieën voor remote support op dit moment
- Zicht op wat remote operator support voor jouw onderneming kan betekenen
- Ervaringen bij zowel monteurs aan de machine als ook de expert op afstand met nieuwe technologieën
Kosten
De investering voor deze kennisoverdracht, demonstratie en evaluatie op de werkvloer voor eigen case bedraagt €3500 excl. btw.
Meedoen
Ook de laatste remote operator supporttechnologie gebruiken in jouw installatie of service proces? Dat kan. Neem contact met ons op, of meld je aan via de onderstaande button.